Eu,cu mine si timpul.

Am nevoie de timp..Iti cer doar timp,nu o eternitate,ci doar putin timp.Am nevoie de timp pentru mine,pentru tine si poate,pentru noi.Am nevoie de timp pentru a merge mai departe sau poate,pentru a ma oprii.Trebuie sa aflu cine am fost,cine sunt,cine voi fi,trebuie sa aflu si cine ai fost tu,cine esti,cine vei fi,trebuie sa aflu si daca am fost noi,daca suntem,daca vom fi..
Trebuie sa ingenunchez in fata mea,sa-mi privesc chipul,sufletul,ranile si sa-mi cer iertare pentru tot ce am simtit sau nu,pentru tot ce am facut sau nu.Trebuie sa imi privesc ranile,sa le sarut,iar mai apoi,sa le vindec.Trebuie sa gasesc in adancul meu puterea de a ma ierta,de a ma iubii,de a ma avea.Eu pe mine.
Timpul imi leaga aripile cu sforile imaginare ale trecutului,prezentului si viitorului iar eu nu ma pot desprinde in nici un fel din stransoare.Timpul arunca in mine sageti otravite.Si nu stiu de ce.Poate am fost prea buna,prea rea,am iubit prea mult,am urat prea mult.Sau poate prea putin...
Opreste-te timpule!!Mai ramai putin cu mine,langa mine,in mine.Doar stai..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu