Si te iubesc si imi e dor..

Si te iubesc chiar daca..
Tu deloc nu m-ai iubit.
Si te iubesc chiar daca..
Tot timpul m-ai mintit.
Si te iubesc chiar daca..
M-ai ranit de atatea ori.
Si te iubesc chiar daca..
M-ai lasat sa mor usor-usor.
Si te iubesc chiar daca..
M-ai lasat sa plec.
Si te iubesc chiar daca..
Din drum nu ai vrut sa ma intorc.


Si imi e dor,atat de dor de..
Tine.
Si imi e dor,atat de dor de..
Sarutul tau.
Si imi e dor,atat de dor de..
Atingerea ta.
Si imi e dor,atat de dor de..
Parfumul tau.
Si imi e dor,atat de dor de..
Imbratisarea ta.
Si imi e dor,atat de dor de..
Ochii tai caprui.
Si imi e dor,atat de dor de..
Zambetul tau.
Si imi e dor,atat de dor de..
Fiinta ta intreaga.


Si te iubesc,si imi e dor si stiu ca far' de tine sunt..nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu