Incredere.

" Cat timp mai ai de gand sa lupti pentru fericirea altora,pentru linistea si implinirea lor? Nu ti-a ajuns? Nu vezi cat de tare ai obosit? Se vede in ochii tai. Opreste-te! Odihneste-te! Pune punct luptei pe care o duci cu tine pentru altii! A fost suficient cat ai luptat,mai multe nu poti face! Stiu ca ai putea lupta pana la ultima suflare,pana la ultima lacrima,pana la ultima picatura de sange dar gata,ai obosit. Intelege ca cei pentru care ai luptat te-au lasat undeva in trecut,te-au lasat sa lupti singura pentru fericirea,linistea si implinirea lor.
Acum e vorba despre tine! Despre fericirea,linistea si implinirea ta. Lupta pentru tine,descopera cine esti,cine vrei sa fi si aminteste-ti cine ai fost dar nu te mai intoarce acolo. Acum esti aici,in prezent,in propriul tau univers. Descopera fericirea pe care ai pierdut-o candva,fericire vreau sa vad in ochii tai,asta e tot ce imi doresc pentru tine. Tu esti piesa lipsa de pe tabla de sah,tu esti regina. Tu! Asa ca lupta pentru tine,de fapt,nu trebuie sa te chinui prea mult,trebuie doar sa te trezesti si sa iti dai seama cate ai pierdut pentru ceilalti. Stiu ca esti puternica,mult mai puternica decat te cred ceilalti. Eu am incredere in tine. Tu? 

                                                                                                 Cu drag,eu,cel ce crede in tine! "

Asta am gasit sub usa camerei mele intr-o dimineata de septembrie si am plans de fericire! Iti multumesc tie,celui ce crede in mine si sincer,sper sa te mai intorci,sa imi mai vorbesti,sa imi mai ajuti ochii sa se spele de tristete. Revin-o..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu