Nimic.Gol..

Daca as putea da timpul inapoi,daca as putea schimba trecutul,m-as schimba intai pe mine!
Nu as mai oferii nimic,nimanui,nu as mai avea asteptari din partea nimanui,nu as mai ierta,
nu as mai iubii,nu as mai incerca sa cred ca unii oameni chiar te iubesc,ca ar face orice pentru tine
pentru ca nu se intampla asta niciodata.
As da la schimb puterea mea de a iubii,de a ierta,de a crede in schimbul puterii de a nu mai iubii,
de a nu ierta,de a nu crede.
Am obosit sa ofer tot ceea ce am mai bun oamenilor care si-au batut joc,care m-au facut sa sufar
care au uitat ca le-am fost alaturi indiferent de situatie,iar eu nu le-am cerut nimic in schimb.
Astazi insa,am inteles ce am de facut insa mi se pare ca e prea tarziu,mult prea tarziu pentru ca
oricum nu mai am nimic de oferit: nici inima,nici fericire,nici zambete,nici dor. Nimic. Gol..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu