Te iubesc!

Am inteles acum ceva timp ca in viata mea si-au facut aparitia oameni care ma iubesc,dar pe care,in primul rand,ii iubesc! Astazi,sora mea a depasit cu brio "examenul maturitatii" iar eu am inteles cu adevarat faptul ca a crescut si ca nu mai e "piticania mea",ci un om "mare" de acum. Stiu ca intre noi nu se va schimba nimic insa cu siguranta imi va fi dor de fetita cu ochii albastrii si par blond,cret care alerga pe langa mine. Asa a alergat si timpul si a facut ca iubirea noastra sa nu aiba limite. Intotdeuna ea a fost motivul pentru care am mers mai departe,pentru care m-am ridicat de jos dupa fiecare cazatura si am zambit. Asta voi face si de acum inainte dar cu mult mai multa forta!
Felicitari frumoasa mea si sper ca drumul tau sa fie pavat doar cu fericire si reusite! Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu