...

El: Bună iubirea mea!
Ea: Bună dragostea mea!
El: Cum te mai simţi?
Ea: Să ştii că nu prea bine.
El: Ce a spus doctorul?
Ea: Te rog nu! Lasă doctorul, ţine-mă în braţe.
El: Ce a spus?
Ea: A spus de toate, a spus totul, a spus că inima mea nu e bună şi că totul s-a terminat!!!
El: S-a terminat?
Ea: Da s-a terminat, mâine eu nu mă voi mai trezi, în seara această odata ce voi închide ochii nu am să îi mai deschid niciodată.
El: Ce?
Ea: Te rog uită-te în ochii mei, acum cât îi pot ţine deschişi şi spune-mi că nu îi vei uita niciodată.
El: A privit fata în ochi, a sărutat-o pe frunte şi a plecat acasă.
În următoarea dimineaţă el merge la spital. Odată ajuns acolo se opreşte în faţa doctorului şi spune : Doctore inimile noastre sunt compatibile?
Doctorul: Riscul este prea mare, odată ce facem acest transplant şi nu reuşim să punem inima artificială în loc, puteţi muri în mai puţin de câteva secunde.
El: Da, vreau să risc!
Aşa a şi făcut, a riscat... I-a dat inima fetei, iar acesta la rândul lui a murit.
Atunci când fata s-a trezit, a găsit toţi prietenii lui şi părinţii plângând...
Ea: Mamă! Ce s-a întâmplat de ce plângi şi el de ce nu a venit?
Mama: Draga mea nu ştiu cum să iti spun! Inima care bate în pieptul tău, este a lui.
Ea: Nuuuuuuuuuu! Mamă nuuu... Te rog nuuu, spune-mi că nu este adevărat!
Mama fetei îi lasă un bilet scris de el cu o zi înainte, după care iese din salon. Fata deschide tremurând acel bilet şi îl citeşte:

" Draga mea, când tu vei citi acest bilet, eu nu voi mai fi. Te rog să nu îţi faci griji pentru mine. Atunci când vei simţi un fior pe piele priveşte spre inimă şi să ştii că acolo sunt eu. Inima mea îţi va aparţine pentru todeauna. Asta e ceea ce am vrut! Acum, te rog să te calmezi! Şi nu fă nimic împotriva acestui lucru, m-aş simţi trist să ştiu că tu vei păţi ceva. Continuă să trăieşti viaţa pe pământ şi atunci când va veni timpul tău, mă vei găsi aici, sus.."
Ea a mers la mormântul băiatului şi a spus: Eu îţi promit iubirea şi îţi promit că voi avea grijă de inima noastră. Inima pe care eu o voi iubi pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu