Doliu.

Astazi port doliu dupa propriul meu suflet.
Port doliu dupa sufletul pe care l-am incredintat altora
Iar ei nu au facut altceva decat sa-l calce in picioare
Iar mai tarziu,incetul cu incetul,sa-l omoare!

Dar stiu,a fost vina mea..doar vina mea!!
Eu am fost cea care si-a dezvelit sufletul,
Eu am fost cea care i-a lasat pe altii sa patrunda in el,
Eu am fost cea care,din intamplare avea un suflet..

Acum nu mai am nimic,sunt goala..
Aveam un suflet iar acum m-a parasit si el
Si stiu ca nu se va mai intoarce vreodata
Pentru ca eu..eu il fac cadou altora!

Dar acum nu mai am nimic de oferit!
Nu mai ofer nimic nimanui,niciodata.
Si,pana la urma de ce sa o mai fac?
N-am primit nimic in schimb!

Iarta-ma suflete..iarta-ma..
O sa-mi fie dor de tine,
O sa-mi fie dor sa mai simt ceva
Dar poate e mai bine asa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu