Copilul cu ochi verzi

Am intalnit zilele trecute un copil cu ochi verzi,cu cei mai minunati si sinceri ochi verzi.Am inceput sa ne zambim,sa povestim,sa radem,sa glumim iar mai apoi,nu dupa mult timp,am simtit ca il cunosc de-o viata.La un momentdat,se uita la mine,imi zambeste si imi spune,cu o sinceritate incredibila:
"Imi place ca esti fericita chiar daca nu esti." Atunci mi-am dat seama ca are dreptate si ca am uitat cum e sa fi fericit,sa zambesti sincer,sa razi cu lacrimi,sa fi om. Timpul va trece iar eu voi pastra in suflet momentele de fericire sincera pe care le-am trait,pentru ca,intr-un trecut indepartat,le-am trait. Am gustat fiecare clipa,fiecare moment,fiecare parte a vietii mele cu tot ce a insemnat asta. Sper ca,macar odata in timpul pe care il mai am,sa respir,sa am,sa traiesc fericirea pe care am mai trait-o.
Multumesc copilule cu ochi verzi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu